Infostart.hu
eur:
381.38
usd:
326.94
bux:
0
2025. december 8. hétfő Mária
Nyitókép: Police.hu

Balatoni dráma: ilyen autó még nem ütközött vonattal

Egy igazi ritkaság nézte el az átjáró jelzését.

Május 1-jén, hétfőn egy autó ütközött az épp arra járó vonattal a 71-es főúton, a Balatonakarattya és Balatonkenese közötti vasúti átjáróban. A Veszprém vármegyei rendőrség Facebook-oldalán közzétett képek alapján egy ritkaság tört össze a balesetben: egy Cadillac Deville.

A vezess.hu cikke szerint ezt a változatot 1977 és 1984 között gyártották, míg maga a típus 1958-tól egészen 2005-ig aktív tagja az autóiparnak. Az ötödik generációs Deville-t csak kétféle kivitelben, négyajtós szedánként – mint amilyen a cikkben szereplő példány –, illetve kétajtós kupéként gyártották.

Karakteres megjelenésük és ritkaságuk ellenére nem képviselnek kirívóan nagy értéket a Deville-ek. Bár az amerikai klasszikus meglehetősen megtépázott lett a vonattal való találkozás következtében – és biztosan költséges a javítása, ha nem minősítik egyből gazdasági totálkárnak –, a legfontosabb az, hogy személyi sérülés nem történt a balesetben.

Címlapról ajánljuk

Szakértő az autós szigorításokról: a kényszerítő eszközök alkalmazását nem lehet kifogásolni, ha nem lépik túl a határokat

Az államtitkár szerint a közúti közlekedési törvény módosításával egyszerűbbé válik a közlekedést zavaró és a biztonságot veszélyeztető járművek elszállíttatása, továbbá jóval hatékonyabbá válhat a közúti ellenőrzés is. A Magyar Autóklub Jogi és Érdekvédelmi Bizottságának elnöke az InfoRádióban elmondta: a kényszerítés módja és szigorúsága leginkább attól függhet majd, hogy az adott személy mennyire áll ellen a rendőri intézkedésnek.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Az Atlanti-óceán túlsó végén is megtesznek mindent Ursula von der Leyen mestertervéért

Az Atlanti-óceán túlsó végén is megtesznek mindent Ursula von der Leyen mestertervéért

Az utóbbi hetekben egyre kérdésesebbé vált, hogy létrejöhet-e az 50 milliárd eurós hasznot ígérő kereskedelmi egyezmény a Mercosur-országok és az EU között. Hiába látja be szinte minden tagállam, hogy előnyös lenne újabb piacokat szerezni az unióban gyártott termékeknek, az európai agrárszektor attól retteg, hogy a dél-amerikai hústermékek túlzottan lenyomják majd az áraikat, ezért Brazília most újabb garanciákat ad, hogy az eddig szkeptikus európai törvényhozók is beálljanak a szerződés mögé.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×