Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 6. szombat Miklós
Járművek várakoznak 2018. január 6-án az M1-es autópályán a hegyeshalmi határátlépési pont közelében, ahol a megnövekedett forgalom miatt hat kilométeres torlódás alakult ki.
Nyitókép: MTI/Krizsán Csaba

Újabb változás a csepeli autós káoszban

Csütörtöktől szakaszosan használhatják a közlekedők a Csepel-Szigetszentmiklós összekötő úton épülő körforgalmat.

Szakaszosan adják át az épülő új körforgalom egyes ágait csütörtök délutántól. Ez azt jelenti, hogy Szigetszentmiklós és Csepel irányából is ismét felhajthatnak a közlekedők az M0-s autóút M1-es autópálya felé vezető oldalára. Ezzel nemcsak a halásztelki, hanem a csepeli csomópontot is használhatják az autósok, ha az M0-s autóúton Győr irányába szeretnének közlekedni. A forgalom az új csomópont pihenőhelyhez közeli félkörén haladhat majd, Szigetszentmiklós irányából a korábban megszokott módon hajthatnak fel az M0-s M1-es felé vezető oldalára, míg a Csepelről érkezők a szigetszentmiklósi körforgalomig elhaladva térhetnek vissza és az épülő csomópont elkészült részén keresztül hajthatnak fel az M0-s Győr felé vezető oldalára.

A körforgalom további építéséhez kapcsolódóan ismét csúcsidőszakon kívül, vagyis szombaton és vasárnap a Csepel-Szigetszentmiklós összekötő úton félpályás jelzőlámpás forgalomirányítás lesz érvényben.

Az autósok október közepétől vehetik birtokba az új, biztonságosabb csomópont minden ágát. A körforgalomhoz kapcsolódó további beruházások várhatóan november elejére készülnek el. A kivitelező addig minden korlátozással járó munkát csúcsidőn kívül, hétvégén és éjszaka végez majd.

Címlapról ajánljuk
Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Varga G. Gábor: még egy olyat, mint az azerbajdzsáni repülőgép szerencsétlensége volt, nem engedhet meg magának a légi közlekedés

Az orosz-ukrán háború az elmúlt három és fél évben jóformán az egész világon megváltoztatta a légi közlekedést, hiszen Ukrajna felett tilos civil gépekkel repülni, Oroszország légterét pedig a kölcsönös szankciók miatt számos légitársaság nem használhatja. Ez mindent átalakított: az útvonalakat, a menetrendeket és az árakat is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×