eur:
411.06
usd:
394.62
bux:
0
2024. december 26. csütörtök István
A Vodafone felirat és a mobilszolgáltató logója tükrőződik a Vodafone Magyarország Zrt. székházának recepciójánál, a IX. kerület Lechner Ödön fasorban 2012. július 30-án.
Nyitókép: Mohai Balázs

Reagált a Vodafone az NMHH vizsgálatának eredményére

A Vodafone szerint nem helytálló a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogértelmezése, ezért bírósági felülvizsgálatot kér a cég. Azt is hangsúlyozták, hogy a normál adategyeztetésen túl továbbiakra nincs szükség.

Az NMHH hétfői közlése szerint új adategyeztetésre számíthat több százezer Vodafone-os feltöltő kártyás előfizető, akiknek az adatait tavaly a mobilszolgáltató nem a törvényi előírásoknak megfelelően ellenőrizte, az ügyfelek friss adatközlése helyett a saját nyilvántartásában lévő adatokból kiindulva egyeztette, és a nem egyeztetett SIM-kártyákat is csak egy héttel a határidő után kapcsolta le. Az NMHH 40 millió forintra bírságolta a szolgáltatót, határozatát augusztus végén a másodfokú hatóság is helybenhagyta - közölte a hivatal.

A Vodafone sajtóosztálya közölte: a hivatkozott bírságot 2018. május 15-én szabták ki a 2017. július 1-jei feltöltő kártyás adategyeztetési eljárás kapcsán. A szolgáltató álláspontja értelmében az NMHH jogértelmezése nem helytálló, ezért bírósági felülvizsgálatot kér. Az érintett ügyfeleknek a normál, folyamatban lévő feltöltő kártyás egyeztetésen kívül nem szükséges jelenleg további adategyeztetés - hangsúlyozták.

"A Vodafone az adategyeztetés során olyan, jogértelmezése szerint helyes eljárást alkalmazott, mely a hatályos jogszabályok betartása mellett az ügyfelek kényelmét és érdekeit tartotta maximálisan szem előtt azzal a céllal, hogy elkerülje a fölösleges sorban állásokat és enyhítse az ügyfelek adminisztrációs terheit" - közölték.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×