Elmondta: a rendszer úgy néz ki, hogy a mozijegyből részesül az állam a rekordmagasnak számító 27 százalékos áfa után, a maradék nettó összegen osztozik a forgalmazó és a mozi. A forgalmazó a költségei levonása után tovább osztozkodik még a jogtulajdonossal, a film producerével, aki általában a többi alkotót is képviseli.
Böszörményi Gábor szerint
a magyar piacra készülő magyar filmek általában nem érnek el nagy anyagi sikert.
Ezért alakult ki az a rendszer - nemcsak Magyarországon, hanem egész Európában -, hogy a filmkészítést különböző filmalapok támogatják. A jelentősebb bevételek ugyanis csak azoknál a filmeknél jelennek meg, amelyek az országhatárainkon kívül is sikeresek tudnak lenni.
A Testről és lélekről esetében a jelenlegi állás szerinti százezer mozis néző jónak számít Magyarországon, ez már olyan nézőszám, ahol nyilván megtérültek a költségek, és ebből az alkotók is már pénzt kapnak.
Ezzel összefüggésben Böszörményi Géza felidézte, hogy
két évvel ezelőtt a Saul fia is akkor lépte át a százezres nézőszámot, amikor az Oscar-jelölést megkapta.
Utána még 170 ezren mentek el megnézni az alkotást.
Maga a jelölés további nézőket és üzleti lehetőségeket is hozhat, a Mozinet ügyvezetőjének reményei szerint a mozik is újra nagy számban műsorra tűzik - már csak azért is, mert vannak, akik másodszor is megnézik. A film magyarországi bemutatója 2017. március 2-án volt.