A bosszankodó fiatal nőt ábrázoló kép jobb felső sarkában a következő reklámszöveg olvasható: "mindenkinek jár, hogy azzal utazzon, akivel szeretne!" A kép alatt autók fényképe látható. Az üzenet tehát egyértelmű: ne utazz metrón, mert az kellemetlen, vegyél inkább kocsit.
/>
/>
Metróellenes kampány a metrón egy olyan városban, ahol a közlekedési szakemberek és a politikusok évek óta győzködik az embereket, hogy utazzanak tömegközlekedéssel, mert a város bedugult.
/>
/>Az InfoRádió megkereste a közlekedési vállalatot, hogy megtudja, miért éri meg a BKV-nak egy ilyen reklám, fizettek-e érte annyit, hogy az esetleg autóra átcsábított utasok elmaradását nem érzi meg a közismerten nehéz helyzetben lévő cég.
/>
/>A sajtóosztály azt választolta, hogy a BKV egyetlen illetékese sem ad interjút ebben az ügyben, mert a metró reklámfelületeit nem ők, hanem a Peron Reklám Kft. értékesíti. Arra a kérdésünkre, hogy nem szúrja-e a közlekedési cég vezetőinek szemét a szolgáltatásuk hátrányait taglaló reklám, azt a választ kaptuk, hogy a BKV nem tartja kifejezetten metróellenesnek az ominózus hirdetést.