Az órák ezentúl nem a szerelvények távozásának, hanem érkezésének időpontját jelzik. Az új tájékoztatási rendszer megfelel az európai normáknak.
A tervek szerint a kisföldalattin még az idén, a 2-es metrón pedig jövőre építik ki az új tájékoztató rendszert, amely a 4-es metrón már az indulástól üzemelni fog.
A BKV közlése szerint az idén is folytatódnak a 2-es metró felújítási munkálatai, és megkezdik a 4-es metró alagútjának fúrását, valamint 50 új buszt és 10 trolit vesz a cég.
A kormány és a főváros megállapodása értelmében a vállalat 32 milliárd forintos támogatása mellé további 18 milliárd forintos árkiegészítést kap a tanulói bérletekhez, a főváros pedig 10 milliárd forintot biztosít működési célokra.
Szia, Anya! – új átverés terjed itthon, mutatjuk, mire kell figyelni