eur:
411.03
usd:
387.34
bux:
0
2024. november 13. szerda Szilvia
Védőmaszkot viselő férfi az Amazon.com elektronikus kereskedelemmel foglalkozó amerikai cég New York-i irodaházában 2020. május 27-én. A koronavírus-járvány miatt a nem létfontosságú üzleteknek és vállalkozásoknak fel kellett függeszteni a működésüket az Egyesült Államokban.
Nyitókép: MTI/EPA/Justin Lane

Trónfosztás a legértékesebb technológiai márkák rangsorán

Az Amazon lett a legértékesebb technológiai márka a világon idén a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint annak ellenére, hogy értéke egy év alatt 14,6 százalékkal, 299,3 milliárd dollárra csökkent.

A tavalyi rangsort vezető Apple a második helyre csúszott vissza. Márkaértéke 16,2 százalékkal, 297,5 milliárd dollárra csökkent.

Az idei lista harmadik helyezettje 281,4 milliárd dollárral, a Google.

Ugyancsak megtartotta negyedik helyét a Microsoft, amelynek a márkaértéke 191,6 milliárd dollár volt.

Ötödik a Samsung (82,7 milliárd dollár), hatodik a TikTok (65,7 milliárd dollár), hetedik a Facebook (59 milliárd dollár), nyolcadik a WeChat kínai csevegőszolgáltató (50,2 milliárd dollár), a kilencedik az Instagram (47,4 milliárd dollár), a tízedik pedig a Huawei (44,3 milliárd dollár).

A leggyorsabban növekvő technológiai márka idén a japán NTT DATA informatikai szolgáltató volt (+55 százalék, 8,9 milliárd dollár). A második helyet a növekedés tekintetében a LinkedIn közösségi hálózat foglalta el, márkaértéke 49 százalékkal, 15,5 milliárd dollárra nőtt.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.13. szerda, 18:00
Navracsics Tibor
közigazgatási és területfejlesztési miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
2024. november 12. 22:00
×
×
×
×