Bíró Balázs úgy véli, miután a vállat nemrégiben zárult pénzügyi éve – a vírushelyzet ellenére – a Deloitte harminc éves történelmének egyik legjobb éve lett, a lehető legjobb pillanatban veszi át a cég irányítását.
Az újdonsült vezérigazgató az InfoRádióban emlékeztetett, a Deloitte ma a világ legnagyobb digitális ügynöksége, így ő maga is erre szeretné tenni a hangsúlyt, tehát
a technológiai tanácsadásra, ugyanis itt látják a legnagyobb növekedési potenciált.
A cég elsősorban a digitális megoldásokra fókuszál, úgy mint adatelemzés, adatvizualizáció, adatmenedzsment, SAP salesforce, illetve a Cloud területe, sorolta a szakember, megjegyezve, az említettek sok tekintetből még számukra is új dolgok.
A Deloitte Magyarország stratégiájának fontos eleme ugyanakkor, hogy ne csak organikusan növekedjen, hanem akvizíciókkal is erősödni tudjon. Bíró Balázs az InfoRádió érdeklődésére hozzátette, az elmúlt pár hónapban az új vezetéssel áttekintették a vállalat eddigi stratégiáját, és ennek folytatása mellett döntöttek Ez röviden úgy foglalható össze, hogy a Deloitte Magyarországon is az első számú tanácsadó cég legyen, hasonlóan mint már globálisan.
„Célunk nem az, hogy mi legyünk a legnagyobb cég itthon, csak egyszerűen a legjobb.”
Amennyiben ezt megvalósul, az magával fogja hozni a méretett is – tette hozzá.
Az akvizíciókkal kapcsolatban megismételte, a legizgalmasabb terület momentán a technológiai tanácsadás, amire már az utóbbi években is sok energiát fordítottak, több csapatot átvéve versenytársaiktól. Mint mondta, vállalati tőketranzakciókra és M&A-re specializált partnerként számára ez a legizgalmasabb terület, így aztán jelenleg is több társaságot vizsgálnak – úgymond „sok vasat tartanak a tűzben párhuzamosan” a már említett – SAP salesforce, adatmenedzsment, adatvizualizáció és adatelemzés – területeken.
„A lényeg, hogy innovatív és energikus csapatok legyenek” – tette hozzá végül Bíró Balázs, aki szerint ebben az évben a Deloitte Magyarország biztos, hogy egy-két újabb céltársasággal fog bűvölni.