Az indiai InMobi Group adtech óriás alá tartozó Glance két hónapon belül elindítja szolgáltatását az Egyesült Államokban, ami okostelefonok zárolt képernyőjén személyre szabott tartalmakat és hirdetéseket jelenít meg a felhasználóknak - idézte a TechCrunch bennfentes forrásból származó információit a hwsw.hu. Úgy tudni, amerikai szolgáltatókkal együttműködésben készülnek arra, hogy a jövő hónapban több androidos modellen is elstartoljon ez a szolgáltatás.
A körülbelül 2 milliárd dollárt érő Glance a felhasználó profiljába vágó médiatartalmakat és egyszerűbb játékokat szolgáltat androidos készülékek zárképernyőjére, az ázsiai piacokon már több mint 400 millió mobilon fut, a következő lépcső pedig a prémium szolgáltatásokra fogékony felhasználói réteg megcélzása az Egyesült Államokban.
A cég egyelőre nem kommentálta a sajtóértesüléseket, de februárban még úgy nyilatkozott, hogy valóban tervezi a globális terjeszkedést a következő években.
A zárolt mobilok felületének kihasználásában rejlő lehetőségek az Apple-t is foglalkoztatják, a cupertinói cég múlt hónapban közölte, hogy megújítja az iOS zárképernyőjét, amire widgeteket, valós idejű információkat és más személyre szabott funkciókat válogathatnak az iPhone-tulajdonosok.