INFORÁDIÓ
2022. augusztus 12. péntek
Klára

android

digitális

hirdetés

okostelefon

Már a telefonok zárolt képernyőin is jöhetnek a hirdetések

Már a telefonok zárolt képernyőin is jöhetnek a hirdetések

Infostart

Ázsia után újabb kontinenst hódíthat meg a telefonok lezárt képernyőire reklámokat telepítő indiai cég.

Az indiai InMobi Group adtech óriás alá tartozó Glance két hónapon belül elindítja szolgáltatását az Egyesült Államokban, ami okostelefonok zárolt képernyőjén személyre szabott tartalmakat és hirdetéseket jelenít meg a felhasználóknak - idézte a TechCrunch bennfentes forrásból származó információit a hwsw.hu. Úgy tudni, amerikai szolgáltatókkal együttműködésben készülnek arra, hogy a jövő hónapban több androidos modellen is elstartoljon ez a szolgáltatás.

A körülbelül 2 milliárd dollárt érő Glance a felhasználó profiljába vágó médiatartalmakat és egyszerűbb játékokat szolgáltat androidos készülékek zárképernyőjére, az ázsiai piacokon már több mint 400 millió mobilon fut, a következő lépcső pedig a prémium szolgáltatásokra fogékony felhasználói réteg megcélzása az Egyesült Államokban.

A cég egyelőre nem kommentálta a sajtóértesüléseket, de februárban még úgy nyilatkozott, hogy valóban tervezi a globális terjeszkedést a következő években.

A zárolt mobilok felületének kihasználásában rejlő lehetőségek az Apple-t is foglalkoztatják, a cupertinói cég múlt hónapban közölte, hogy megújítja az iOS zárképernyőjét, amire widgeteket, valós idejű információkat és más személyre szabott funkciókat válogathatnak az iPhone-tulajdonosok.

Nyitókép: Glance
A címlapról ajánljuk

×
×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

Médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Médiatanács Támogatási Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018