A vizsgálatot a Sony Electronics megbízásából a Harris Interactive kutatói végezték el 2500 felnőtt lakos megkérdezésével, azzal a céllal, hogy felmérjék a lakosság tévézési szokásait. A kérdezés szerint az amerikaiak 62 százaléka naponta átlagosan három órát tölt el tévézéssel. Ez az adat, bár nagyon nagy számnak tűnik, mégis kedvezőbb képet fest, mint a Nielsen tavalyi kutatása, amely öt órára becsülte a naponta átlagosan a tévé előtt töltött időt.
A Harris Interactive által november folyamán végzett kérdezés adatai arra is rámutatnak, hogy a lakosság harmada elégedetlen képernyőjének méretével, és közel ugyanilyen arányban érzik elöregedettnek készüléküket a piac aktuális kínálatához képest.
A vizsgálat arra sajnos nem tért ki, hogy az átlag három órából mennyi időt töltenek a fogyasztók a csatornák közötti váltogatással.
Ha a Balatonra készül nyaralni, van egy nagyon rossz hírünk