eur:
389.57
usd:
364.05
bux:
68129.53
2024. május 2. csütörtök Zsigmond
Shards of car glass on the asphalt road.
Nyitókép: Berezko/Getty Images

Most minden autós kiszámolhatja, mikor fenyegeti a következő baleset

Magyarországon egyre nagyobb a baleseti valószínűség: két év alatt 18 ezer kilométerrel kevesebbet kell hozzá autózni.

A carVertical autóipari adatszolgáltató cég kutatást végzett Magyarországon, hogy kiderítse, átlagosan hány kilométert tesz meg egy autó, míg bekövetkezhet egy káresemény – írja az autoszektor.hu.

Az adatokból kiderült, hogy 2021-ben Magyarországon egy átlagos jármű 167 574 kilométert tett meg, mielőtt balesetezett, 2022-ben 154 301 kilométert, 2023-ban pedig 149 244 kilométert, ami arra utal, hogy ma már gyakrabban szenvednek balesetet az autók.

A hazaihoz hasonló kártrendek figyelhetők meg a szomszédos Horvátországban is, ahol a balesetmentesen megtett út a 2021-ben mért 150 077 kilométerről 2023-ra 119 638 kilométerre csökkent. Vagyis egy átlagos horvát autó jelenleg 31 000 kilométerrel kevesebbet tesz meg közlekedési baleset nélkül, mint pár éve.

A tanulmány szerint 2023-ban a magyar autók az uniós átlagnál 1,3 százalékkal több balesetmentes kilométert tettek meg.

Címlapról ajánljuk

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa (NMHH) által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését – közölte a hatóság.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
Erre nagyon kell figyelni a magyar cégeknek: fontos határidő közeleg, a biztonságuk a tét

Erre nagyon kell figyelni a magyar cégeknek: fontos határidő közeleg, a biztonságuk a tét

A kiberfenyegetések száma arányosan növekszik azzal, ahogy a vállalkozások egyre szélesebb körben alkalmaznak digitális technológiát, ugyanis sok esetben ők az elsődleges célpontjai ezeknek a támadásoknak. Mára nincs olyan vállalat, amely ne nézne szembe kiberbiztonsági kockázatokkal, ezért vált az utóbbi időben egyre aktuálisabbá a vonatkozó EU-s szabályozás megújítása. A jellemző támadások természetéről, a vállalati kiberbiztonság erősítésének szükségességéről, az EU új irányelvéről, a NIS 2-ről, valamint annak magyar implemetációjáról Bor Olivérrel, a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságának kiberbiztonsági és kommunikációs szakértőjével beszélgettünk.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×