Az idén 140 éves Fővárosi Vízművek a biztonságos ivóvízellátás, kiváló minőségű ivóvíz szolgáltatása mellett figyelmet fordít ügyfelei kényelmére is - mondta az InfoRádiónak Lévai Zsuzsanna kommunikációs osztályvezető.
Külön figyelmet fordítanak a fogyatékkal élők kiszolgálására:
mozgáskorlátozott ügyfelek számára akadálymentesített irodában, külön asztal mellett biztosítják az ügyintézés lehetőségét. A siket vagy hallássérült fogyasztókat jelnyelvi tolmács segíti.
Újabb lépés a rugalmas kiszolgálás terén, hogy a Fővárosi Vízművek Dózsa György úti ügyfélszolgálati irodájában szeptember 1-jétől minden hétfőn meghosszabbított nyitva tartással, egészen este 8 óráig teljes körű ügyintézéssel várják a fogyasztókat. A pénztárban készpénzes és bankkártyás fizetésre is lehetőség nyílik.
Ugyancsak egy napon, csütörtökön a Vízvonal munkatársai is tovább, reggel 7 órától egészen este 8 óráig fogadják a hívásokat. A hét többi napján 7 és 19 óra között munkatársaink segítségével nyílik lehetőség az ügyintézésre, ezt követően pedig - amelyik esetben ez lehetséges - automata ügyfélszolgálatunk áll ügyfeleink rendelkezésére.
Segítséget jelenthet a www.vizmuvek.hu weboldal, ahonnan letölthetőek az ügyintézéshez szükséges nyomtatványok, mód nyílik a mérőállás-bejelentésre, a számlaegyenleg-lekérdezésre, vagy akár ki-ki maga is kiszámíthatja az esedékes díjat vízdíjkalkulátorunk segítségével.
Július óta kötelező az új autókban, és megőrülnek tőle a sofőrök