Az ellenzéki politikus korábban ebben a témában írásbeli kérdéssel fordult a minisztériumokhoz, és - mint mondta - a válaszokból az derült ki, hogy a 2002-es kormányváltás óta összesen több mint 23 milliárd forintot fordítottak a tárcák kommunikációs kiadásokra, reklámra és propagandára.
Ágh Péter kitért arra, hogy a legnagyobb tételt, több mint 10 milliárd forintot a Miniszterelnöki Hivatal költötte el, ezért arra kérik majd Kiss Péter kancelláriaminisztert, hogy a jövő héten betekinthessenek a kommunikációs szerződésekbe.
Hangsúlyozta: egyenként másfél- két milliárd forintot használt fel az oktatási, az egészségügyi és a gazdasági tárca is.
Kérdésre válaszolva arról Ágh Péter arról továbbra sem kívánt beszélni, hogy az Orbán kormány mennyit költött kommunikációs célokra.
Tragédia a Balatonnál, a nemzetközi sajtó is beszámolt róla