A három részpályázatra 6 vállalattól összesen 15 ajánlat érkezett. A megbízások mindhárom esetben magukba foglalják az építést megelőző közműkiváltásokat, a felszíni forgalom elterelését, és az állomások peronalagútjainak megépítését.
A 4-es metró Baross térig tartó szakaszának építési költsége 295 milliárd forint, a beruházással 2009 végére kell elkészülni.
Az Etele tér és Bosnyák tér közötti szakasz az elfogadott program szerint 376 milliárd forintból, 2010 végéig épül fel.
A projektek mintegy 80 százalékát az állam, a többit a főváros finanszírozza. Az összköltség 75 százalékára 25 éves hitelt nyújt az Európai Unió bankja, amely 7 év türelmi időt adott a visszafizetésre.
![Sós Csaba: ilyenre emberemlékezet óta nem volt példa olimpián](/images/site/articles/lead/2024/07/1722345831-naoB6HFaS_xs.jpg)
Sós Csaba: ilyenre emberemlékezet óta nem volt példa olimpián