A múlt héten a nagy melegben az 1-es villamos vonalán annyira eldeformálódott a sín, hogy egy villamos ki is siklott.
Drégeli István szerint azonban nem igazak azok a sajtóinformációk, amelyek szerint a problémát a villamosvezetők többször is jelezték, de nem történt semmi.
A BKV villamos üzemigazgatója az InfoRádióban elmondta: az eset előtt két nappal a vállalat munkatársai valóban észrevették, hogy a sín alatt lévő műanyag kiöntések töredezettek, és a vágányon nyomgörbülés lépett fel, de akkor úgy ítélték meg, hogy az nem jelent közvetlen veszélyt.
Így sebességkorlátozást sem vezettek be azon a szakaszon, kivitelezőt kerestek, és egy héttel későbbre be is ütemezték a javítást.
Drégeli István szerint nem veszélyeztették az utasok biztonságát, mert a töredezések észlelésekor még nem lehetett sejteni, hogy a nagy meleg következtében ilyen gyorsan problémát okoz majd a deformálódott sín.
A BKV-vezető visszautasította azokat a véleményeket is, amelyek szerint túl sokat költött a cég a nagykörúti villamospálya felújítására, és ezért elhanyagolták a többi villamospályát.
Drégeli István szerint a nagykörúti felújításoknak semmi közük a karbantartásokhoz, amelyekre éves szinten 300-400 millió forintot költenek.