A médiumokat egyre inkább a bulvárosodás jellemzi, valamint az, hogy valamelyik politikai oldal felé húznak.
A kommunikációs szakértő szerint a bulvársajtónak legalább akkora szerepe volt a választási kampány során, mint a mértékadó lapoknak.
Fűrész Gábor szerint a pártosodó sajtónak az olvasóközönsége is differenciálódik.
A szakértő úgy látta: míg az MSZP inkább a bulvársajtót használta a kampány során, addig a Fidesz a klasszikus marketingeszközökkel élt.
Az InfoRádió által megkérdezett esztéta szerint a politikai elit azt hiszi, uralja a médiát, pedig a média már régen önálló.
György Péter azt mondta, a kampányidőszakban a sajtó nem játszott nagyobb szerepet, mint négy éve. A szakértő hozzátette, az Orbán-Gyurcsány vitában mindkét fél sokat ártott magának.
Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét