Az élő chates ügyfélszolgálatot számos cég és vállalat alkalmazza, és hamarosan a Facebook mögött álló Meta is bevezeti. A Facebook a platformjával, illetve a fiókokkal kapcsolatos problémák sokkal gyorsabb ügyintézését várja az újdonságtól, amit már el is kezdtek tesztelni – írja a hvg.hu.
A cég közleményében elismeri, hogy sok felhasználó élénken érdeklődik, ha a fiókját valamiért zárolják. A jelenség számos okból történhet, és nem csak azért, mert a profil tulajdonosa esetleg hibázott. A problémát viszont időbe telhet kivizsgálni, így pedig a tájékoztatás is csúszhat. Többek között ebben jelenthet majd fordulatot az élő chat, ahol a jelenség okáról is beszámol majd a vállalat, és segít, hogy a hiba megszűnjön.
A funkciót a Facebook alkalmazásából tudják majd igénybe venni a felhasználók, egy külön ablakban. Ez akkor fog előjönni, ha a fiók nem elérhető. Az újonnan nyíló felületen a profil tulajdonosa rögtön kapcsolatba léphet a Facebook illetékesével, és kérdéseket tehet fel neki arról, miért nem tud belépni.
Az újdonságot egyelőre csak a fiókok zárolásával kapcsolatos ügyintézéshez lehet használni, tesztjelleggel, és csakis angol nyelven. Idővel viszont más nyelvekre is kiterjesztik, de ennek részleteiről még nem adtak tájékoztatást.