Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Szoboszlai Dominik labdarúgó az EM Sports menedzserirodájában tartott sajtótájékoztatón 2023. július 4-én. A magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya az RB Leipzigtől a Liverpool FC-hez igazolt.
Nyitókép: MTI/Hegedüs Róbert

Új ruhába öltöztetik Szoboszlai Dominikot, és nem is kevésért

Az Adidas 13 év után visszatérhet az Anfield Roadra, ráadásul nem is kevés pénzzel.

Tizenhárom év elteltével ismét az Adidas lehet az angol élvonalban szereplő Liverpool FC mezgyártója – állítja a SportBusiness című szaklap. A német sportszergyártó idényenként 20 millió fonttal többet fizethet Szoboszlai Dominik klubjának, mint a jelenleg a csapatot öltöztető Nike – írja az Index.

Az amerikai gyártó 30 millió fontot fizet most idényenként, a különböző mez- és ruházateladásokból pedig további 15-20 millió folyik be a klubkasszába. Ehhez képest az Adidas-szerződés minimum 50 millió fonttal kecsegtet, és összességében akár a 75 milliós bevételt is elérheti szezononként.

Az Adidas a Manchester Unitednek a jelenleg is érvényes együttműködés értelmében 90 millió font körüli összeget fizet egészen 2033-ig.

A Liverpoolnál a másik nagy német sportszergyártó, a Puma is felmerült lehetséges partnerként, ám a német sportszergyártó jelenlegi partnerére, a Manchester Cityre kíván koncentrálni a brit piacon.

Az Adidas 1985–1996, valamint 2006–2012 után harmadik ciklusát kezdhetné az Anfield Roadon.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×