Infostart.hu
eur:
388.52
usd:
330.73
bux:
110717.98
2025. december 22. hétfő Zénó
A Kisvárda FC labdarúgócsapatának újonnan felavatott stadionja, a kisvárdai Várkert Stadion a labdarúgó OTP Bank Liga 4. fordulójában játszott Kisvárda Master Good - Ferencvárosi TC mérkőzésen 2018. augusztus 11-én.
Nyitókép: Czeglédi Zsolt

Két dobogóesélyes magyar futballklubnak még nincs indulási joga 2022 őszére

A bajnoki tabellán 3. és 4. helyen álló csapatokról van szó, amelyek ekként akár nemzetközi vizekre is kievezhetnének, de még ettől is messze vannak, ami az adminisztrációt illeti.

A Kisvárda és az Újpest FC egyelőre nem kapott licencet a következő idényre a Magyar Labdarúgó Szövetségtől (MLSZ).

Az MLSZ honlapjának keddi beszámolója szerint az elsőfokú licencadó bizottsága a sportszervezetek által benyújtott dokumentumok értékelését követően hagyta jóvá vagy utasította el a kérelmeket.

Azok a klubok, amelyek nem kaptak licencet, jövő péntekig pótolhatják a hiányzó dokumentumokat, és bizonyíthatják, hogy megfelelnek a klublicenc-szabályzatnak. A bizottság következő ülése várhatóan május 6-án lesz. Az ülés végeztével az elsőfokú eljárás lezárul, és a kluboknak már nem lesz lehetőségük hiánypótlás keretében további dokumentumok benyújtására.

A bizottság döntése ellen a döntés kézhezvételétől számított nyolc napon belül lehet fellebbezést benyújtani.

Nemzetközi (UEFA) és nemzeti első osztályú (NB I-es) klublicencet kapott:

  • Debreceni Vasutas Sport Club Futballszervező Zrt.
  • ETO Futball Sportszervező és Szolgáltató Kft.
  • Fehérvár FC Sportszolgáltató és Kereskedelmi Kft.
  • FTC Labdarúgó Zrt.
  • Honvéd Futball Club Kft.
  • Mezőkövesd Zsóry Futball Club Kft.
  • Paksi Futball Klub Kft.
  • Puskás Futball Klub Kft.
  • Zalaegerszegi TE Football Club Zrt.

Nemzeti első osztályú (NB I-es) klublicencet kapott:

  • Diósgyőr Futball Club Kft.
  • Gyirmót FC Kft.
  • Kecskeméti TE 1911 Kft.
  • MTK Budapest Labdarúgó Zrt.
  • Nyíregyháza Spartacus Football Club Szolgáltató Kft.
  • Szombathelyi Haladás Labdarúgó és Sportszolgáltató Kft.
  • Vasas Futball Club Kft.

Nemzeti másodosztályú (NB II-es) klublicencet kapott:

  • Békéscsaba 1912 Előre Futball Zrt.
  • BFC Siófok Sportszolgáltató Kft.
  • BSC 1924 Futball Kft. (Budaörs)
  • Budafoki MTE Labdarúgó Kft.
  • DEAC Futball Nonprofit Kft. (Debrecen)
  • Dorogi Futball Szolgáltató Kft.
  • FC Ajka Kft.
  • FC Csákvár Kft.
  • MTE 1904 Kft. (Mosonmagyaróvár)
  • PMFC Labdarúgó Szolgáltató Nonprofit Kft. (Pécs)
  • Soroksár Sport Club Kft.
  • ST Lőrinc Kft. (Szentlőrinc)
  • Szolnoki MÁV Football Club Kft.
  • Tiszakécskei Labdarúgó Club Sportszervező és Szolgáltató Kft.
  • TVE 1887 Labdarúgó Kft.
  • Veszprémi Labdarúgó és Sportszervező Kft.

Nemzetközi (UEFA) női klublicencet kapott:

  • ETO Futball Sportszervező és Szolgáltató Kft.
  • FTC Labdarúgó Zrt.
  • MTK Budapest Labdarúgó Zrt.
Címlapról ajánljuk

A csehek és a sorkatonaság, érdekes felmérés készült

A csehek 53 százaléka egyetért az adminisztratív katonai nyilvántartás esetleges bevezetésével, míg egyharmaduk ellenzi azt – derül ki az NMS ügynökségnek a Cseh Rádió számára készített felméréséből. Az adminisztratív nyilvántartás a 18 és 60 év közötti cseh állampolgárokat érintené, akikre a hadkötelezettség vonatkozik.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
Társasági adó: amikor a kevesebb pont, hogy több

Társasági adó: amikor a kevesebb pont, hogy több

A vállalkozásfejlesztési szakpolitika alapvető célja, hogy a kkv-k számára kiszámítható és stabil működési keretrendszer álljon rendelkezésre. Ennek mentén időről időre fellángol a vita az adórendszert illetően is. Elég hatékony-e, megfelelően ösztönzi-e a gazdasági szereplőket, támogatja-e a növekedést? Segíti-e a társadalmi igazságosság érvényre jutását? Szükség van-e a hangsúlyok eltolására? Ez egy természetes folyamat és szükség is van rá, hiszen a gazdaság szerkezete változik, a gazdasági szereplők viselkedése sem állandó, így előfordulhat, hogy ami a múltban működött, ma már nem elég hatékony és vice versa. A vállalkozásbarát adózási környezet teremti meg azt az alapot, amelyre a vállalkozásfejlesztési szakpolitika célzott eszközei rá tudnak épülni: a támogatások, kedvezményes programok és fejlesztési ösztönzők így nem helyettesítik, hanem tovább erősítik az adórendszer vállalkozásbarát hatását, és elősegítik, hogy a vállalkozások a rendelkezésre álló lehetőségeket növekedéssé, innovációvá és tartós versenyképességgé alakítsák. Magyarországon a viták központjába igen gyakran a társasági adó kerül. A kritikák sok esetben a 9 százalékos kulcsot célozzák, a legjellemzőbb bírálat, hogy az alacsony adókulcsnak köszönhetően a vállalatok nem veszik ki eléggé szerepüket a közteherviselésből. Érdemes ezért körbejárni a társasági adó mértékét, megvizsgálva az a vállalkozásfejlesztéssel, növekedéssel való kapcsolatát, az alacsony adókörnyezet jelentette előnyöket, amelyek talán nem mindig szembetűnők.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×