Infostart.hu
eur:
389
usd:
330.38
bux:
0
2025. december 26. péntek István
18 éven felülieknek
Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartoznak, és a kiskorúakra káros hatással lehetnek.

Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot
Összetört versenyautó a Miskolc-rali Bánkút-Mályinka közötti gyorsasági szakaszán 2020. augusztus 15-én. A Rally1-es kategóriában versenyző Dudás Gergő, Tóth Zsolt páros a második gyorsasági szakaszon szenvedett versenybalesetet, amelynek következtében a navigátor olyan súlyosan megsérült, hogy életét vesztette. Dudás nem sérült meg komolyabban, de sokkos állapotba került.
Nyitókép: MTI/Vajda János

Megrázó fotók a halálos miskolci versenybaleset helyszínéről

Leállították, majd le is fújták a szombati Miskolc-ralit, az országos bajnokság második fordulóját, miután a második gyorsasági szakaszon halálos baleset történt.

A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) közleménye szerint a Rally1-es kategóriában versenyző Dudás Gergő, Tóth Zsolt páros versenybalesetet szenvedett, melynek következtében a navigátor olyan súlyosan megsérült, hogy életét veszítette. Dudás nem sérült meg komolyabban, de a mentőorvosok sokkos állapotban kezelték. Tóth Zsolt 48 éves volt.

"Zsolt régóta tagja a ralis társadalomnak, halála óriási veszteség mindannyiunk számára" - írta Facebook-oldalán az MNASZ, amelynek tájékoztatása szerint a baleset körülményeit a rendőrség bevonásával még vizsgálják.

Az MNASZ, a versenyigazgatóság, a rendező és a versenyzők képviselőjének javaslata alapján a felügyelő testület azt a döntést hozta, hogy a rendezvény nem folytatódik.

"Az MNASZ vezetősége, versenyzők, csapattagok és a ralis társadalom minden tagja együtt érez a versenyző hozzátartozóival, és ezúton őszinte részvétét fejezi ki Tóth Zsolt közvetlen családjának" - olvasható az MNASZ közleményében.

Holczer Dániel navigátor a Kossuth Rádiónak úgy nyilatkozott, hogy szörnyű tragédia történt, ami nagyon ritkán, de előfordul.

Mint mondta: a világ legbiztonságosabb autóival versenyeznek, biztonsági terv, betartott és betartatott biztonsági követelmények mellett, de százezerből egyszer sajnos előfordulhat ilyen baleset.

Nincs garancia. Zsolttal most olyan tragédia történt, ami évtizedenként egyszer sajnos megtörténik - tette hozzá.

Hangsúlyozta, hogy "nagyon komoly személyiséget, egy nagyon komoly egyéniséget, egy értékes sportembert veszítettünk el ma", és a versenyzőtársaknak egyértelmű volt, hogy egy ilyen baleset után nem folytatódik a viadal.

"Számunkra ez evidencia. Azt gondolom, abban a pillanatban, ahogy híre ment, mi történt Zsoltival, mindenki levette a bukósisakot és lekapcsolta a motort. Egy ilyen helyzetben, egy ilyen veszteség mellett, nem lehet tovább versenyezni" - mondta

Az MNASZ és a rendezők a Diósgyőri VTK stadionja mellett kialakított szervizparkban megemlékezést szerveztek.

Nagyvisnyó, 2020. augusztus 15.
Rendőr helyszínel annak a balesetnek a helyszínén, amely a Miskolc Rally Bánkút-Mályinka közötti gyorsasági szaszán történt 2020. augusztus 15-én. A baleset során az autó navigátora az életét veszítette.
MTI/Vajda János
Rendőr helyszínel annak a balesetnek a helyszínén, amely a Miskolc Rally Bánkút-Mályinka közötti gyorsasági szaszán történt 2020. augusztus 15-én. MTI/Vajda János

Nagyvisnyó, 2020. augusztus 15.
Rendőr helyszínel annak a balesetnek a helyszínén, amely a Miskolc Rally Bánkút-Mályinka közötti gyorsasági szaszán történt 2020. augusztus 15-én. A baleset során az autó navigátora az életét veszítette.
MTI/Vajda János
MTI/Vajda János

Címlapról ajánljuk
Amiért keletre megy a magyarországi külföldi tőke

Amiért keletre megy a magyarországi külföldi tőke

46 százalékkal nőtt a közvetlentőke-befektetések állománya 2023-ról 2024-re Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyében – erről beszélt Szigethy-Ambrus Nikoletta, az Oeconomus Gazdaságkutató Alapítvány elemzője az InfoRádióban.
VIDEÓ
Megnyílik előttünk Latin-Amerika piaca

Megnyílik előttünk Latin-Amerika piaca

Néhány esztendeje egy vezető hazai politikus jelentette ki, hogy a vétójog az utolsó védőbástyája az európai sokszínűségnek és szuverenitásnak. Nos, a kormány tagjai – mint a dicső végvári vitézek büszke utódai – az elmúlt időben igencsak sűrűn gyakorolhatták a nemzeti szuverenitás védelmét, mivel jószerint csak azokat az EU-s kezdeményezéseket és indítványokat nem vétóztak meg, amelyek egy csepp áldozatot sem kívántak meg hazánktól. A megvétózott kezdeményezések sorába tartozott az Európai Tanács decemberi ülésének napirendjére tűzött, a Mercosur-országokkal (tagjai Argentína, Brazília, Paraguay és Uruguay, társult tagjai pedig Chile, Kolumbia, Ecuador, Guyana, Peru, Suriname és Bolívia) kötött új védintézkedésekről szóló megállapodás megerősítéséről szóló határozat is.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×