Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: Pixabay

Háromkörös lesz a jégkorong Magyar Kupa következő idénye

Tíz csapat vesz részt a jégkorong Magyar Kupa 2019-20-as idényében, az első körben közülük hat lesz érdekelt.

A magyar szövetség (MJSZ) szerdai tájékoztatása szerint az első körben az Újpest a Dunaújvárossal, a Debrecen a Hokiklub Budapesttel, míg a Fehérvári Titánok a Vasassal találkozik.

A továbbjutás kétmérkőzéses párharcban dől el.

A három győzteshez csatlakozik a bajnoki címvédő FTC-Telekom, valamint a szlovák Extraligában érdekelt MAC Újbuda és a DVTK Jegesmedvék. Ebben a körben is oda-visszavágós párharcokat rendeznek.

A három továbbjutó a négyes döntőbe kerül, amelynek automatikusan tagja a címvédő, EBEL-szereplő Fehérvár.

A négyes döntő helyszínéről pályázat alapján később születik döntés.

Magyar Kupa, a párosítás és a program:

1. kör (október 22-30.):

1. UTE-Dunaújvárosi Acélbikák

2. DEAC-Hokiklub Budapest

3. Fehérvári Titánok - Schiller-Vasas

2. kör (november 20-27.):

4. MAC Újbuda-a 2. párharc győztese

5. FTC-Telekom-az 1. párharc győztese

6. DVTK Jegesmedvék-a 3. párharc győztese

négyes döntő (január 18-19.):

Hydro Fehérvár AV19-a 6. párharc győztese

az 5. párharc győztese-a 4. párharc győztese

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×