eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Nyitókép: Budapest Airport Zrt.

Az utasoktól kapott rangos elismerést a Budapest Airport

Kiemelkedő eredményt ért el a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér a legutóbbi nemzetközi utaselégedettségi felmérésen. A válaszadók az 5-ös skálán 4,32 pontra értékelték a budapesti légikikötő szolgáltatásait. Az InfoRádió a részletekről Valentínyi Katalinnál, a Budapest Airport Zrt. kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezérigazgató-helyettesénél érdeklődött.

A Budapest Airport minden évben részt vesz a nemzetközi utaselégedettségi felmérésen (ASQ), amelynek keretében az utasok 37 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő repülőtéri szolgáltatásokat. Ez minden negyedévben a legfontosabb mutató a repülőterek számára, hiszen közvetlenül az utasok értékelése alapján tükrözi vissza az utasszolgáltatások minőségét. A 37 szempont a teljes utasfolyamatot lefedi: onnantól kezdve, hogy az utas belép a terminálra, megérkezik a repülőtérre, egészen odáig, amíg beszáll a repülőgépbe, végigértékelheti a folyamatot.

Mint az InfoRádió megkeresésére Valentínyi Katalin, a Budapest Airport Zrt. kommunikációs és kormányzati kapcsolatok vezérigazgató-helyettese elmondta, a legutolsó negyedévben fordult elő először, hogy a húsz benchmark repülőtér közül a Budapest Airport lett az első az 5-ös skálán 4,32-es minősítéssel, és 2019 óta 12 százalékkal jobb elégedettségi eredményt ért el a ferihegyi reptér, és ez szerint visszaigazolja az elmúlt csaknem öt év fejlesztési sorozatát.

"Ami mindig nagyon feltűnő, hogy a repülőtéri eligazodást, a várakozási időt, az utasbiztonsági ellenőrzést, a személyzet kedvességét, az udvariasságot és a tisztaságot mindig nagyon magas pontszámmal értékelik az utasaink" – mutatott rá.

Egy másik elismerést is bezsebelt a Budapest Airport: a repterek marketingtevékenységének elismerésére létrehozott Route of Marketing díj átadóján volt érdekelt két hete Dániában.

"Idén először nem csak az 5–20 milliós utasforgalmat bonyolító repülőterek kategóriájában értük el az első helyet, hanem az összesített győztes címet is a Budapest Airport hozhatta haza. Abszolút kiemelkedőnek ítélte a zsűri a vállalat légitársasági marketingstratégiáját. Azt díjazták, hogy mennyire innovatívan, kreatív közösségimédia-megoldásokkal próbáljuk népszerűsíteni Budapestet és a budapesti repülőteret. Tudni kell, hogy tavaly 14,7 millió utast kezeltünk a repülőtéren, ami gyakorlatilag már majdnem eléri a járvány előtti szintet, idén pedig akár súrolhatja a 17 milliós szintet is" – ecsetelte.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Hogyan tartsuk távol a macskát a karácsonyfától?

Hogyan tartsuk távol a macskát a karácsonyfától?

„Curiosity killed the cat”, avagy a Kíváncsiság ölte meg a macskát – tartja az angol mondás. Amikor a karácsonyfáról és macskákról van szó, persze nem kell ilyen drámai kimenetelre számítani, de néhány óvintézkedés segíthet elkerülni, hogy ledőljön a fa.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.22. vasárnap, 18:00
Prőhle Gergely
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézet programigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×