Infostart.hu
eur:
385.19
usd:
328.11
bux:
109607.58
2025. december 14. vasárnap Szilárda

Két marketingmegoldás, amely még a szakmai guruk elismerését is kivívta

Az elmúlt másfél év legjobb szakmai megoldásának nevezték a Coca-Cola és a Burger King egy-egy aktivitását a jövő heti budapesti Marketing Summitra készülő vállalati és ügynökségi vezetők.

Mikor a koronavírus-járvány tavaly tavaszi elindulásakor behúzta a rögzítőféket a reklámpiac, a Coca-Cola nem a hirdetések leállításával reagált. Ehelyett átadta a meglévő reklámfelületeit a karitatív szervezeteknek, amelyek az egészségmegőrzést hirdető üzeneteiket tették közzé az értékes felületeken. Majd a márka ugyanezt megismételte a gazdasági nyitáskor, mikor a vendéglátóhelyeknek biztosította a saját reklámfelületét. Ezt a megoldást tartották az egyik legjobb marketingaktivitásnak az elmúlt másfél évből a szeptember 16-i Marketing Summit előadói közül kikerülő kommunikációs vezetők. Horváth Magyary Nóra, a K&H Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója vonta le a tanulságot, amelyet Kovács András Péter, a Magyar Telekom részéről is megerősített: egy márkának akkor és olyan témában érdemes megnyilvánulnia, ami az értékeihez kapcsolódik, mert abban lesz a kommunikációja hiteles.

Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja pedig a Burger King kategóriaépítő kampányát említette a legjobbak közül, amelyben a gyorsétteremlánc a rivális Mc Donald’s-tól és további versenytársaktól való rendelésre buzdított, arra hivatkozva, hogy most a teljes vendéglátóipar megmentése és az abban dolgozók túlélése a cél.

Hasonló best practice megoldásokról és persze az iparági trendekről beszélget majd a teljes hazai marketingszektor a következő heti eseményen, a Marketing Summit top 10 előadójától pedig ebben a két videóban lehet további érdekességeket hallani.

Címlapról ajánljuk
Lantos Csaba: nem csak a napelemeseknek nyitott az új állami akkumulátoros pályázat

Lantos Csaba: nem csak a napelemeseknek nyitott az új állami akkumulátoros pályázat

Százmilliárd forintos pályázat indul januárban, amiből lakossági napelemes rendszerekhez lehet majd akkumulátort venni. A mintegy 3 millió 200 ezer forintba kerülő 10 kilowattos energiatárolóegységhez az állam két és fél milliót ad. Mindenki hozzájuthat a támogatáshoz, de vannak, akiknek nagyobb esélyük lesz – erről beszélt az InfoRádió Aréna című műsorában Lantos Csaba energiaügyi miniszter.

Orbán Viktor: hiába az adventi időszak, a politikában nincs elcsendesedés

Orbán Viktor szerint a gyermekvédelemben nincs alku. A miniszterelnök a Karmelita Kolostorban adott egyórás interjút Lentulai Krisztiánnak. A kormányfő szerint Amerika békét, Európa háborút akar, és kulcsfontosságú Magyarország mozgástere a 2026-os választáson. A teljes interjút a Mandiner YouTube-csatornáján tették közzé.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.15. hétfő, 18:00
Mészáros Andor
az Eötvös Loránd Tudományegyetem BTK Történeti Intézetének docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×