INFORÁDIÓ 
2020. november 26. csütörtök
Virág

autó

értékesítés

márka

autógyár

autógyártás

Nem gondolná, melyik autógyár a legértékesebb

Nem gondolná, melyik autógyár a legértékesebb

Infostart

Idén is kiadta meghatározó, a világ száz legértékesebb márkáját tartalmazó listáját az Interbrand.

Meglepő lehet, de a koronavírus-járvány hatására a 100 legértékesebb globális vállalat 9 százalékkal tudta növelni összértékét, a valóság azonban az, hogy ezt a bővülést egy maroknyi gigavállalat hozta össze – írja a Smarter Media. A top 3 cég ma már a teljes százas lista értékének 30 százalékát teszi ki, míg 2010-ben ez az arány „csupán” 16 százalék volt.

Az autógyártók – jelek szerint – a második negyedév után ugyan kezdenek magukra találni, jól látható, hogy csak a lista élén álló, eleve erős márkák tudták megőrizni relatíve jó pozíciójukat a Top 100-as listán.

A listát 2004 óta továbbra is a Toyota uralja, de 8 százalékot veszített értékéből. A Mercedesnél három, a BMW-nél négyszázalékos volt a visszaesés.

A száz legértékesebb vállalat közül 15 autóipari.

Nyitókép: Pexels
A címlapról ajánljuk

×

Iratkozzon fel hírlevelünkre

és nem marad le az Infostart legfontosabb híreiről.
FELIRATKOZOM
×
INFOSTART
 
INFORÁDIÓ
PARTNEREINK
Sixt    iCom
infostart
AZ INFORÁDIÓ HÍRPORTÁLJA 
 
 

A médiaszolgáltatási tevékenységét a Médiatanács a Magyar Mecenatúra Program keretében támogatja.

NMHH
Az Év Honlapja 2018