Horváth Réka, a cég marketingigazgatója az InfoRádióban azt mondta: a fiatalok, azaz a 18-29 évesek 75 százaléka megújulás párti, de a fogyasztók zömét alkotó 30-39 éves korosztály 65 százaléka, illetve a 40-49 év közöttiek 60 százaléka is igényli, hogy újabb és újabb termékekkel találkozzanak a boltok polcain.
A magyar társadalom tehát a fogyasztás terén is sokat változott az elmúlt 16 évben. Az emberek már nem feltétlenül veszik meg a csúnyán csomagolt árukat, vagy azt, amelyet nem reklámoztak.
Az embereket úgy tűnik az sem foglalkoztatja, hogy a fejlesztéseket , amely ahhoz kell, hogy az áruk helyét két éven belül új típusok vegyék át, az ő pénztárcájuk bánja. Sőt, az sem zavarja őket, hogy a reklámok sokat drágítanak a termékeken.
Hanganyag: Albert Dénes