Borisz Abramovics a létszámleépítési tervekről szólva közölte: új munkahelyekre, és ehhez a kapacitás bővítésére van szükség. Mint mondta: minden járatot megvizsgálnak és gazdaságosabbá tesznek.
Gönci János távozó vezérigazgató, aki továbbra is az igazgatóság tagja marad, az elmúlt időszak eredményei közé sorolta a légitársaság csatlakozását a oneworld légiszövetséghez, a sikeres privatizációt és azt, hogy biztosították a cég likviditását.
Van gyakorlata
A légitársaság elnöke az új vezérigazgató bemutatásakor azt mondta: olyan embert kerestek, akinek gyakorlata van abban, hogy egy veszteséges légitársaságot nyereségessé tegyen, és a 64 éves Lloyd Paxton, aki évtizedeken át a British Airwaysnél dolgozott, majd 2002-ben került a kazah nemzeti légitársaság, az Air Astana élére, ilyen ember.
Arra a kérdésre, hogy milyen módon és mikorra kívánják nyereségessé tenni a Malévot, sem Borisz Abramovics, sem az új vezérigazgató nem tudott válaszolni, mindketten azt mondták: ez majd akkor derül ki, ha elkészül a középtávú üzleti terv.
A Malévot februárban vásárolta meg az Abramovics fivérek érdekeltségébe tartozó AirBridge 200 millió forintért. A vevők átvállalták a Malév adósságait és 50 millió eurós tőkeemelésre kötelezték el magukat.
Magyar érettségi - ezek a feladatok állították kihívás elé a diákokat