Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Nyitókép: BKK

Figyelem, több változás is lesz Budapest közlekedésében

A Mester utcai átjáró építése miatt változik a 2B, az 51-es és az 51A villamosok közlekedése szombattól augusztus 1-ig - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK)

A villamosok helyett 51-es jelzéssel pótlóbusz közlekedik Mester utca / Ferenc körút és Koppány utca megállók között között. A Mester utcában útátjárót építenek a villamossíneken keresztül július 12., szombattól augusztus 1., péntekig, ezért a 2B villamos rövidített útvonalon, Pesterzsébet, Pacsirtatelep és a Mester utca / Könyves Kálmán körút között közlekedik, az 51-es és az 51A villamosok nem közlekednek.

A 2B villamoson a belváros felé utazóknak a 23-as villamos használatát javasolja a BKK az 51-es pótlóbuszról Haller utcai átszállással, a 2-es villamoson a belvárosból érkezők pedig a Boráros téren szállhatnak fel az 51-es pótlóbuszra.

Pesterzsébetről a belváros felé a 223E,a 224-es és a 224E autóbuszok kínálnak alternatív utazási lehetőséget.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×