Tájékoztatásukban azt írták: a BKK a működőképes eredeti villamosokat, klasszikus Ikarus autóbuszokat, változatos trolikat és az 1969-ben gyártott első Budapestre szállított szovjet metrókocsikat is bemutatja az október végéig tartó nosztalgiaszezonban. Az eseménysorozatra a BKK növeli a kapacitást, helyszíni kártyás fizetési lehetőséget biztosít, illetve új helyszínek és vonalak bevonásával bővíti nosztalgiakínálatát.
A pesti rakparti villamos, az N2 idén is rendszeresen közlekedik majd különböző típusokkal, emellett visszatérnek az N18-as és az N19-es nosztalgiamenetek is - tudatták, hozzátéve, hogy ugyancsak állandó menetrenddel indul a kabrió Ikarus 630-as busszal üzemeltetett N109-es számú belvárosi körjárat és lesznek menetrenden felüli, a normál díjazás szerint igénybe vehető retró viszonylatok, úgynevezett R járművek is. Az N jelzésű nosztalgia vonaljegy 500, a napijegy pedig 2000 forintba kerül, a részletes menetrendek és típusok pedig a társaság weboldalán, a bkk.hu/nosztalgia linkre kattintva érhetőek el.
Ismertetésük szerint a közlekedésbarátokra gondolva a BKV és a BKK együttműködése nem csupán kapacitásnövelést hoz a 2025-ös szezonra, hanem limitált férőhelyes fotós járatokat, illetve az Angyalföld kocsiszín áprilisi megnyitásához hasonlóan új vonalakat is, így garantálva Budapest szélesebb lefedettségét a változatos nosztalgiajáratokkal.
A tervek szerint a nosztalgiaszezon végén a 2-es metró vonalán, az éjszakai leállás alatt a "Tamara" nevet viselő, első Budapestre szállított szovjet metró teszi majd "izgalmassá" a kelet-nyugati piros vonalat.