eur:
414.65
usd:
394.44
bux:
0
2024. december 4. szerda Barbara, Borbála
Nyitókép: Pixabay.com

Idén is meghirdette sikerkampányát az MBH és a Mastercard

Ismét elindította karitatív kampányát az MBH Bank és a Mastercard, amelynek keretében a pénzintézet adományozásra hívja mindazokat, akik MBH Mastercard bankkártyával fizetnek az ünnepi időszak alatt. A karácsonyi kampány célja, hogy a bank felhívja az emberek figyelmét a rászorulók támogatásának fontosságára - mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.

"A tavalyi évhez hasonlóan idén adventben is elindította közös kampányát az MBH Bank, a Mastercard és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet, melynek lényege, hogy a pénzintézet minden olyan ügyfele, aki Mastercard bankkártyájával vásárol, az hozzájárul, hogy az akció végén egy jelentősebb összeget adhassunk a rászorulóknak" - mondta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója az InfoRádióban.

A kommunikációs igazgató elmondta, a tavalyi kampány nagyon sikeres volt, az ügyfelek jól fogadták és nyitottak voltak rá, év végén pedig egy 50 millió forintos csekket adhattak át az Ökumenikus Segélyszervezetnek. Hozzátette, úgy gondolják, ez

idehaza az egyik legnagyobb ilyen karácsonyi adományozási program.

Az MBH Bank idén szeretné elérni legalább a tavalyi szintet, és ismét egy 50 millió forintos adományt átadni. Megjegyezte, mivel a pénzintézet egész évben összedolgozik az Ökumenikus Segélyszervezettel, így nagyon sok olyan programjuk van, amivel segíthetnek a rászorulókon. Mintegy 40 ezer embert értek el közvetlenül valamilyen adománnyal, és több ezret pénzügyi tudatossági oktatásukkal.

Kutas István szerint mivel a jótékonyság folyamatosan előtérben van a bank kommunikációjában, így úgy vélik, az ügyfelek emiatt is élni fognak a lehetőséggel, gyakrabban é aktívabban fogják használni Mastercard bankkártyájukat, hogy így is adományozzanak.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Csizmazia Gábor: Donald Trump kemény fellépésre készül a mélyállam ellen

Csizmazia Gábor: Donald Trump kemény fellépésre készül a mélyállam ellen

Joe Biden kegyelmi döntése elvett Donald Trumptól egy gesztuslehetőséget, de nagyon jó eszközt adott a kezébe – mondta Csizmazia Gábor, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének tudományos munkatársa. Az InfoRádió Aréna című műsorában sorra vette, kik lesznek a kulcsemberek az új elnök kormányában, és arról is beszélt, hogy melyek lehetnek a legfontosabb első döntések.

Elindult a visszaszámlálás: berúgja az ajtót a One, és felforgatja a telekommunikációs piacot

A 4iG az év első kilenc hónapját 507,8 milliárdos árbevétellel zárta, ami több mint 20,5 százalékos növekedés, a bevételek 87 százaléka pedig a telekommunikációs szektorból származott – mondta az InfoRádióban a vállalatcsoport vezérigazgatója. Fekete Péter arról is beszélt, hogy a One márka elindításával új lendületet kap a telekommunikációs iparban a 4iG, ami reményei szerint kedvére lesz az ügyfeleknek is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.04. szerda, 18:00
Orbán Gábor
a Richter Gedeon Nyrt. vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×