eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 28. vasárnap Valéria
Leers,FRANCE-January 19,2020: View of Auchan supermarket logo and parking.Auchan is a French international supermarket chain, is one of the largest distribution groups in the world.
Nyitókép: Beata Haliw/Getty Images

Veszélyes terméket hív vissza az Auchan

Visszadják az árát, csak vigyék vissza.

Idegen anyag esetleges jelenléte miatt csomagolt paninit hívott vissza az Auchan - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) pénteken. tájékoztatásuk szerint a visszahívás a négydarabos, 240 grammos, 2024. április 22-i minőségmegőrzési idejű, Auchan Kedvenc panini elnevezésű terméket érinti. A Nébih kéri a vásárlókat, hogy a terméket ne fogyasszák el. A panini bármelyik Auchan üzletbe visszavihető, az árát blokk ellenében visszatérítik.

Címlapról ajánljuk
Bizonytalan jövő: veszélybe kerülhetnek a tokaji és a villányi szőlőültetvények is

Bizonytalan jövő: veszélybe kerülhetnek a tokaji és a villányi szőlőültetvények is

Sokkal több a megműveletlen hazai szőlőterület, mint a korábbi években. A probléma mára a nagy hagyományokkal és presztízzsel rendelkező borvidékeket is elérte. Az Agrárszektor főszerkesztője azt mondta az InfoRádióban, hogy folyamatosan romlik a munkaerő minősége is, miközben egyre több gazdaság veszteséges, így valószínűleg nehéz évek várnak a magyar borágazatra.

Meglepő eredményei lettek a nagy légkonditesztnek

A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 57, Magyarországon is megvásárolható klímaberendezést tesztelt. Az eredményekről Dénes Júlia, az egyesület munkatársa beszélt az InfoRádióban.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

A szemes kávé felé hajtja a drágulás a fogyasztókat

Már meghallgatható a Portfolio Checklist vasárnapi különkiadása. A műsornak egyetlen témája volt: április első felében elszállt, és 18 havi csúcsig ugrott az arabica típusú kávé határidős jegyzése. A képet tovább bonyolítja, hogy a robusta kávé termékpiaci ára gyorsabban nőtt, mint az arabicáé, s így ismét konganak a vészharangok, hogy holnapra luxussá válik a mindennapi feketénk. A témáról Árok Gábort, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetőjét kérdeztük.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×