eur:
411.32
usd:
392.96
bux:
79551.8
2024. november 25. hétfő Katalin
Az M6-os autópálya B jelzésű alagútja Bátaszék közelében 2018. május 13-án.
Nyitókép: MTI Fotó: Sóki Tamás

Új M0-s szakasz: újra nekirugaszkodnak a Pilis-fúrásnak

A korábbi ajánlat mind érvénytelennek minősült, ezért van szükség még egy pályázati körre.

Újra lehet pályázni az M0-s északi szektora egy fontos szakaszának megtervezésére, a szakasz a 10-es és a 11-es út közé esik - írja a Napi.hu a NIF-re hivatkozva. Az ok: a korábbi pályázatok mind érvénytelenek voltak.

A 8 kilométeres, 2x2 sávos szakasz megépülése fontos mozaikja lesz az M0-s majdani körbeérésének. A szakaszon az autóút része lesz egy 2 és egy 3,2 kilométer hosszú alagút is.

Az út Budakalásznál egy különszintű csomóponttal "kezdődik", ugyanilyen lesz Ürömnél is, majd az autóút végén az M0-s a távlati M10 Budapest-Kesztölc szakasz Üröm-Solymár között tervezett szakaszához csatlakozik, külön szintben. Az utóbbi része egy 4 kilométer hosszú, 2x1 forgalmi sávos út is.

A felhívás aláhúzza viszont, hogy Pilisborosjenőn az M0-s elméleti környezetében családi házas és ipari beépítés kezdődött, ezért az alagútépítéskor erre figyelemmel kell lenni, elsősorban a rezgésvédelem terén.

Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben közúti infrastruktúrafejlesztéshez kapcsolódó tervezési feladatokból legalább nettó 1,5 milliárd forint árbevétele származott.

Az értékelésnél 50-50 súlyszámmal szerepel az ár és a minőség.

A kivitelezés kilométerenként 40 milliárd forintba kerülhet.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.11.25. hétfő, 18:00
Nagy Márton
nemzetgazdasági miniszter
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×