A lap egyik olvasója számolt be arról, hogy bár a menetrend szerinti járat megérkezett, a sofőr sem őt, sem rajta kívül még több utast nem engedte a buszra, később kiderült, hogy egyikük sem váltott előre jegyet.
A menetrendben világosan szerepel, hogy az úticélom felé közlekedő Volánbusz járat megáll az M3-as Szerencs utcai megállójában, tehát semmi okom nem volt kétkedni abban, hogy majd el is indulhatok vele - áll az olvasói levélben. A sofőr azt mondta, csak annyi ember szállhat fel, ahány ülőhely van, állni nem lehet a buszon. Azt javasolta, menjünk a Stadionok buszpályaudvarhoz, ott talán felférünk valamelyik járatra. Több buszt viszont nem fognak beállítani – mesélte a pórul járt utas, aki felhívta az ügyfélszolgálatot is, ahol azt közölték vele, hogy elővételben kellett volna jegyet vennie.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) elnöke szerint hibázott a busztársaság. Dorner Lajos a Blikknek azt mondta: a Volánbusz nem számolt a megnövekedett karácsonyi utasforgalommal, a sofőröket is tájékoztatni kellett volna, mit mondjanak az utasoknak, és az ügyfélszolgálattól sem megfelelő válasz, hogy elővételben kellett volna jegyet venni, mert a Volánbusz dolga az, hogy elvigye az utasokat.