eur:
410.63
usd:
395.13
bux:
0
2024. december 25. szerda Eugénia

Még nem dőlt el, hol lesz a sportegészségügyi intézet

Nem dőlt még el, hogy hol fog működni az Országos Sportegészségügyi Intézet (OSEI), az biztos, hogy 2017. június 30-ig a jelenlegi telephelyet el kell majd hagyni - erről Ónodi-Szűcs Zoltán egészségügyért felelős államtitkár beszélt csütörtökön sajtótájékoztatón.

A Milyen legyen a sportegészségügy jövője címmel tartott zártkörű szakmai fórum után tartott sajtótájékoztatón Szabó Tünde sportért felelős államtitkár azt mondta, a magyar sportolók létszáma és a nemzetközi sportesemények sorozatos rendezése indokolttá teszi egy olyan új sportegészségügyi országos intézmény létrejöttét, amely a kor követelményinek megfelelő hátteret tud biztosítani.

Megerősítette, hogy az OSEI önálló intézetként fog működni.

Címlapról ajánljuk
5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

5200 kilométer evezés 40 nap alatt – magyar páros döntene világcsúcsot az Atlanti-óceánon

Havasi Gergő és Szabó Norbert Ádám január 5-én egy több mint hét méter hosszú és két méter széles hajóval vág neki az óriási megterheléssel járó expedíciónak. Előbbi, a Magyar Honvédség 2. sportszázadának katonasportolója az InfoRádióban elmondta: egymást háromóránként váltva naponta 130 kilométert szeretnének evezni, közben semmilyen külső segítséget nem kapnak és kíséretük sem lesz.

Erdő Péter: „Hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel”

Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára - mondta Erdő Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek karácsony alkalmából , hangsúlyozva, hogy ezért nem lehet abbahagyni a békéért való imát.
VIDEÓ
Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Egzisztenciális válságban az európai autóipar - Ez már a mélypont?

Nagyon komoly kihívásokkal néz szembe az európai autóipar, erre az idei év eseményei is rámutattak. A globális piaci verseny, különösen a kínai gyártók térnyerése, az EU-s szabályozás szigorodása, és a gyenge elektromosautó-eladások súlyosbítják az európai szereplők helyzetét, ami létszámleépítésekhez, gyárbezárásokhoz vezetett. Az idei év eseményei rámutattak, hogy ez egy nagyon komoly kihívásokkal terhelt időszak, és nagyon úgy tűnik, hogy az idei ugyan lezárul, gondoknak még koránt sincs vége.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×