Új időszámítás kezdődik a közterületi reklámszakma életében - mondta az InfoRádiónak a Magyar Közterületi Média Szövetség újonnan megválasztott elnöke, aki hozzátette: a névváltoztatással is ezt szeretnék jelezni.
Somogyi Miklós elmondta: céljuk az egység megteremtése a piacon, többek között úgy, hogy minden közterületi szereplőt bevettek a szövetségbe, így mindenki érdekét egyformán lehet képviselni.
Legnagyobb kihívásként a büdzsévágások és a bevételkiesések megállítását nevezte, és hogy minél jobb szolgáltatást nyújtsanak minél jobb áron az ügyfeleknek.
A közterület rendelkezik minden olyan mérési módszerrel, amelyekkel össze lehet hasonlítani a televízióval és a sajtóval való hatékonyságot - ezt szeretnék minél több tervezővel, ügyféllel és médiaügynökséggel megismertetni Somogyi Miklós szerint.
Hanganyag: Szépvölgyi István