A szakadó eső miatt nemcsak a rajt csúszott, de el is halasztották a futamot, ami végül a GT-világkupa versenye után, a tervezettnél több mint két órával később, de száraz pályán rajtolt el - számolt be a vezess.hu.
Azzal, hogy az első két kört a biztonsági autó mögött teljesítette a mezőny, a körök száma automatikusan 10-ről 12-re nőtt. Amint meglengették a zöld zászlókat, Michelisznek az első adandó alaklommal utat engedett a csapattársa, Néstor Girolami, és a harmadik Hyundaijal Mikel Azcona is beállt mögé hátvédként – igaz, később az argentin és a spanyol helyet cseréltek egymással, de a BRC hármasa ezután is együtt maradt.
Több kisebb-nagyobb koccanás is történt a szűk, mégis tempós utcai pályán: a Makaó-specialista Rob Huff például a hajtűkanyarban kialakult torlódásnak esett áldozatául, majd Yann Ehrlacher vette érintőre a gumifalat a Lisszabon-kanyarnál. A biztonsági autó újbóli megjelenésére mégis egészen a kilencedik körig kellett várni, amire egy megálló autó miatt volt szükség.
Az utolsó körre elengedték a mezőnyt, de Borković hiba nélkül oldotta meg az újraindítást, így a szerb versenyző idei első és a GOAT Racing hármas győzelmével zárult a 2024-es szezon. Borković, Guerrieri és Butti mögött Ma Csing-huát (Lynk & Co) intették le negyedikként,
Michelisz pedig az ötödik helyen célba érve bebiztosította a bajnoki címét – 2019 és 2023 után a harmadikat.
Michelisz így visszavágott Björknek a svéd 2017-es világbajnoki győzelméért.