Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
A 110. Tour de France francia országúti kerékpáros körverseny  mezőnye a nyolcadik, Libourne és Limoges közötti 201 kilométeres szakasz teljesítése közben 2023. július 8-án.
Nyitókép: MTI/EPA/Martin Divisek

Atlétika, kerékpár és tenisz – sport a tévében

Sznúker, golf és motorosport még a pénteki élő kínálatban.

M4 Sport

8.00: Vizes világbajnokság, Fukuoka, műugrás, férfi 1 méter, selejtező

16.00: Atlétika, U23-as Európa-bajnokság, Espoo

Sport 1

13.00 és 18.00: Sznúker, Championship League Snooker, Leicester, 1. szakasz, 16. nap

Eurosport 1

13.30: Kerékpár, Tour de France, 12. szakasz

Eurosport 2

14.00: Tenisz, Wimbledon

22.00: Golf, PGA Tour, Barbasol Championship

Arena 4

10.30: Motorsport, Superbike-világbajnokság, Imola, 1. szabadedzés

15.00: Motorsport, Superbike-világbajnokság, Imola, 2. szabadedzés

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×