Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Fotó: nb1.hu
Nyitókép: nb1.hu

Milyen egy magyar profi focista élete Andorrában?

Az andorrai Sant Juliában játszik a most 19 éves Mari Zoltán, aki gyerekkorában megjárta az FC Barcelona utánpótlását is. Azt mondja, a magyar NB II-ben megállná a helyét.

Gyerekkoromban kerültem a Barcelonához, majd mikor onnan kikerültem, a spanyol Preferent és Nacional ligákban játszottam, ahol többek között a Barca, az Espanyol és a Girona ellen is volt lehetőségem pályára lépni - mondta a el a magyar játékos az NB1.hu-nak.

A lap hosszú interjút készített vele. Kérdezték arról is, hogy mennyire éri meg Andorrában focizni. A kis ország bajnoksága profi, így mindenhol fizetésért játszanak a játékosok. Amennyire tudom, a legtöbb csapatnál

1500-2000 eurót meg lehet keresni,

emellett pedig a lakhatást és az ellátást is finanszírozzák a játékosoknak.

Kérdezték arról is, hogy miért nem itthon próbálkozni. Válasz szerint "nyáron voltam próbajátékon Magyarországon, az FTC második csapatánál. Jó véleménnyel voltak rólam, viszont nevelési költséget kellett volna fizetniük értem a spanyol kluboknak, és mivel nemzetközi átigazolás lett volna, így nagyon magas összegről lett volna szó , ezért végül nem jutott komolyabb szintre a tárgyalás".

Saját értékrendje szerint minimum az NB II-ben meg tudná állni a helyét, de nem tervez hazatérni. A teljes interjút ide kattintva éri el.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×