eur:
392.27
usd:
366.85
bux:
67039.3
2024. április 27. szombat Zita
Párizs, 2017. augusztus 4.Naszer al-Khelaifiki katari üzletember, a Paris Saint-Germain francia labdarúgóklub elnök-vezérigazgatója (b) és a csapathoz újonnan átigazolt Neymar brazil labdarúgó fotózáson vesz részt a párizsi Parc des Princes stadionban 2017. augusztus 4-én. Neymar lett a futballtörténelem legdrágább játékosa, miután a Paris Saint-Germain 222 millió euróért (67,4 milliárd forintért)  megvásárolta a spanyol Barcelonától. (MTI/EPA/Christophe Petit Tesson)
Nyitókép: CHRISTOPHE PETIT TESSON

A PSG elnöke szerint a BL-döntőnek nagyobbnak kell lennie a Super Bowlnál

Nasszer Al-Khelaifi, a Paris Saint-Germain elnöke, egyben az Európai Klubok Szövetségének (ECA) elnöke felvetette, hogy néhány változtatást be lehetne vezetni annak érdekében, hogy a Bajnokok Ligája döntője nagyobb látványosság legyen, mint a Super Bowl.

Bár a 2021-es Bajnokok Ligája döntője 700 milliós nézettséget hozott a világban, ami jóval több, mint a 2022-es Super Bowl 112 millió nézője, Al-Khelaifi azt állítja, hogy az NFL kisérőeseménye grandiózusabb.

„A finálénak nagyobbnak kell lennie. Nem értem, hogyan érezheti magát nagyobbnak a Super Bowl, mint a Bajnokok Ligája döntője” – mondta Al-Khelaifi az Athleticnek nyilatkozva.

„A Super Bowl kapcsán és általában az Egyesült Államokban ilyen a gondolkodásmód, fontos a kreativitás és a szórakozás. Azt javasoltam: legyen a Bajnokok Ligájának látványos nyitóceremóniája; a nyitó estén legyen egy meccs, ahol a győztes egy nagy csapattal mérkőzik meg. Talán nem jó ötlet, de legalább vitassuk meg. Minden meccsnek eseménynek és szórakoztatásnak kell lennie” – mondta. Mondataiból kiolvasható az a véleménye, hogy érdemes lenne a Szuperkupa-döntőt átgondolni, felturbózni.

„Az UEFA-val közösen gondolkodunk az események formátumáról és tapasztalatairól is. Vegyük a Bajnokok Ligáját – messze a legjobb klubversenyt –: hogyan tegyünk minden meccset eseménnyé? Az a javaslatom, hogy az UEFA és az ECA alakítson egy új vegyesvállalatot, amelynek legyen kreatív és szórakoztatóipari részlege.”

Arra is kitért, hogy hogy valóban globális brandet akar építeni a BL-ből, amelyet egyre többen néznek más földrészeken is: „Hogyan tegyük vonzóvá a csoportköröket? Az időeltolódás problémát jelent az Egyesült Államok és Ázsia tévénézőinek. Mindenféle dologra gondolunk – új helyszínekre, új piacokra, új formátumokra.”

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.04.29. hétfő, 18:00
Csányi Sándor
az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×