eur:
399.51
usd:
366.7
bux:
89704.18
2025. március 19. szerda Bánk, József
Nyitókép: unsplash.com

Letaszították a Suzukit a trónról a magyar autópiacon

A Datahouse adatai szerint 2022 első kilenc hónapjában 99 ezer 819 új személygépkocsit és kishaszonjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon, 10,8 százalékkal kevesebbet, mint tavaly.

12145 autóval kevesebbet adta el az idei elő 9 hónapban, mint tavaly hasonló időszakban. A márkák között első a Toyota (11 591 jármű), második a Ford (10 750 jármű), harmadik a Suzuki (9408 jármű), nyomában a Volkswagen (9063 jármű), ötödik a Kia (6452 jármű).

A modellek versenyében az Év Magyar Autója 2022 közönségdíjas esztergomi Suzuki S-Cross vezet, második a Kia Ceed, harmadik az Év Magyar Autója 2021 díjas Suzuki Vitara - ezt mutatják a Datahouse adatai.

A modellek versenyében a Suzuki S-Cross vezet, második a Kia Ceed, harmadik a Suzuki Vitara - olvasható a Járműipar oldalán.

A Datahouse sportkocsi kategóriájában a Ford Mustang (107 autó), a luxusautók között nagyon megy a Mercedes-Benz S-osztály (302 autó).

A top 100-as lista első 10 helyezettje:

  • Suzuki S-Cross – 5038
  • Kia Ceed – 3201
  • Suzuki Vitara – 3139
  • Dacia Duster – 2849
  • Toyota Corolla – 2724
  • Skoda Octavia – 2417
  • Volkswagen T-Roc – 2236
  • Fiat 500 – 1710
  • Toyota RAV4 – 1631
  • Ford Tourneo Custom – 1615
Címlapról ajánljuk

Kiss J. László: a válság kezdete vagy vége a nagy német eladósodás?

Idáig Németország lényegében a Pax Americana készséges kiszolgálója volt, most viszont a saját, illetve Európa hangját próbálja megfogalmazni, nemcsak Oroszországgal, hanem az Egyesült Államokkal szemben – mondta Kiss J. László, a Budapesti Corvinus Egyetem emeritus professzora az InfoRádió Aréna című műsorában, és elmagyarázta az adósságfékszabályok módosításának szükségszerűségét és gazdasági következményeit is.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.03.19. szerda, 18:00
Kaiser Ferenc
a Nemzeti Közszolgálati Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. március 19. 06:52
×
×
×
×