Márciusban - amikor a televíziós reklámpiaci felmérés összesítése még nem zárult le - a szervezet 160,06 milliárdos költést mutatott ki, ami 12,1 százalékos növekedés volt 2015-höz képest.
Közel 66 milliárdos költéssel az internet adja a "reklámtorta" legnagyobb szeletét.
A televíziós reklámtorta 56,033 milliárd forint volt, amivel részesedése a 2016-os teljes reklámtortából 25,78 százalék, ezzel tartja második helyét.
A harmadik legnagyobb szegmens a nyomtatott sajtóé 32,4 milliárd forinttal - írta a Világgazdaság.
- A teljes reklámiparra vetítve egy év alatt több mint 80 százalékkal nőtt az állami költés mértéke, és ezzel az állam vált a reklámipar legnagyobb hirdetőjévé.
- Tavaly a kiemelt sportesemények dobták meg a reklámpiacot.
- A reklámadó hátráltatja az iparágat, a 7,5 százalékos új kulcs további jelentős pénzt vonhat el.