Infostart.hu
eur:
381.8
usd:
327.82
bux:
109235.43
2025. december 5. péntek Vilma

A családosokat és a fiatalokat célozzák egy új kampánnyal

A hazai termékeket népszerűsítik.

Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.

A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.

A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.

Címlapról ajánljuk

A szuperkomputer nem bízik Lionel Messiben? Este sorsolás!

Pénteken, magyar idő szerint 18 órától rendezik a washingtoni John F. Kennedy Centerben a 2026-os labdarúgó-világbajnokság sorsolását. Az Opta elemző cég elkészítette esélylatolgatását: kiderült, matematikai képletek alapján mely válogatottak számítanak favoritnak. Ennek alapján (is) nagy biztonsággal megállapítható: európai vagy dél-amerikai győztest avatnak majd.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.05. péntek, 18:00
Bódis László
a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért felelős helyettes államtitkára, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója
Aukciós rekordok idén: Maurer és Moholy-Nagy az élen

Aukciós rekordok idén: Maurer és Moholy-Nagy az élen

Májusban a Sotheby’s New York aukciósházban értékesítették Moholy-Nagy László Am 3 (1923) című mesterművét, amely forintban számolva minden idők legdrágábban eladott, magyar festő által készített alkotása lett. Az értékesítés a 2025-ös féléves forgalom egyik legfontosabb hajtóerejének bizonyult, és hozzájárult ahhoz, hogy az év első hat hónapjának összforgalma meghaladja az előző két év azonos időszakának eredményeit - írja összesítésében a műtárgy.com.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×