A jelentéshez több mint 3,5 millió közösségi média posztot elemeztek, és arra voltak kíváncsiak, hogy melyik új fizetési technológiák érdeklik a leginkább a fiatalokat. Úgy tűnik, jelenleg a digitális tárcák a legizgalmasabbak - legalábbis ezt tükrözi, hogy az ilyen témában folytatott nyilvános beszélgetések 75 százalékában ez jelent meg.
A biztonság a lényeg
Beszélgetéseik során a felhasználók újra és újra kiemelték, hogy az új technológiák és fizetési megoldások sikere attól függ, hogy ezek mennyire biztonságosak, mennyire védenek meg a lehetséges visszaélésektől.
A magasabb szintű biztonságot nyújtó biometrikus és hasonló hitelesítések iránt a vásárlók közel fele (43%) mutatott érdeklődést. Az ezekről a megoldásokról szóló beszélgetések több mint felében hangsúlyos volt
az ujjlenyomatos, az arcfelismeréssel működő "szelfis", vagy az érintéssel vezérelt azonosítás.
A vásárlók közül ugyanis sokan gyakran elfelejtik jelszavukat, vagy vesződségesnek találják azok megváltoztatását.
Az arcfelismerésről szóló beszélgetések két fő témája a Mastercard Identity Check és a Google Hands Free alkalmazása volt, valamint a Snapchat szabadalma, amely fizetési platformot építene a valósidejű szolgáltatásokba.