Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Magyarország továbbra is a térségi reklámpiac elején van

Tovább erősödött az online piac, már többet költenek a reklámozók az internetes médiában, közösségi oldalakon, mint a televíziókban - mondta a Café Communications partnere. Viniczai András hozzátette: újdonság az is a piacon, hogy az állam is megjelent a tíz legnagyobb reklámozó között.

A Közép-Kelet Európa tizennégy országát tartalmazó sorrendjében Magyarország a tavalyi évhez hasonlóan idén is Szlovénia mögött a második – mondta el a Café Communications partnere.

„Ez az előkelő helyezés elsősorban annak köszönhető, hogy a reklámgazdaság meglehetősen fejlett és sok pénz áramlik rajta keresztül. Másrészt pedig tavaly történt meg először, hogy többet költöttek a hirdetők az online-ban, mint a televízióban. Ez a folyamat megfelel a nyugat-európai trendeknek és erős, korszerű reklámgazdaságra utal” - emelte ki Viniczai András.

A szakember elmondta, a telekommunikáció, a gyógyszeripar és a kereskedelem a reklámköltések húzóágazatai, a térségre jellemző és már Magyarországon is érzékelhető, hogy az állam mint megrendelő bekerült a top tíz hirdetők közé.

„Az állami hirdetések egyre hangsúlyosabban befolyásolják a piac működését” - tette hozzá Viniczai András.

A térség valamennyi országában nőttek a reklámköltések. A növekvő reklámtortán belül tapasztalhatóak ezek átrendeződések, például az is, hogy Magyarországon a nyomtatott terület 6 százalékkal visszaesett – emelte ki a Café Communications partnere.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Vinkó József: én is megdöbbentem, milyen titkokat, rejtett történeteket mutatnak Budapest egyes gasztrohelyei

Vinkó József: én is megdöbbentem, milyen titkokat, rejtett történeteket mutatnak Budapest egyes gasztrohelyei

Nagyon is létezik gasztroturizmus – mondta Vinkó József, a Magyar Konyha magazin főszerkesztője az InfoRádió Aréna című műsorában, és felhívta a figyelmet újonnan összeállított gasztroséta helyekre. Beszélt arról is, hogy a hozzánk látogató külföldiek hetven százaléka milyen ételt keres, és hogy leáldozik-e a fine dining csillaga. Megtudhattuk tőle azt is, miért „házasítják” a japán és a perui konyhát.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×