eur:
389.49
usd:
361.89
bux:
68002.24
2024. május 4. szombat Flórián, Mónika

Ilyenek a tévézési szokásaink

Még mindig a hagyományos tévézés a legnépszerűbb, de egyre többen vannak, akikre már az úgynevezett nem-lineáris tévézés jellemző - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Rajki Annamária hozzátette: a filmek, filmsorozatok és az igényes gyerekműsorok a legnépszerűbb tartalmak manapság a tévézésben.

Terjednek az időben eltolt tévénézési módszerek - mondta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője. Hozzátette: mi szeretnénk kiszolgálni ezeket az igényeket és igyekszünk fel is kelteni erre a vágyat. "Minden szolgáltató, amelyiknek van videotéka-típusú szolgáltatása, feltölti azt értelmes és nézhető tartalommal, hogy étvágyat csináljon."

"Fontosnak tartjuk, hogy a magyar nézők igényeit mi szolgáljuk ki és ne nemzetközi, külső médiaszolgáltatók, vagy -terjesztők vigyék el ezt a piacot tőlünk" - mondta Rajki Annamária.

A Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője kiemelte: "fontos, hogy felkészüljünk az úgynevezett Z-generáció fogyasztói szokásaira." Hozzátette: "a fiatalok már valóban kevésbé ülnek le a tévé elé, igaziból őket kell kiszolgálnunk ezekkel az új szolgáltatásokkal."

"Egyrészt van a tévécsatornákról átkerülő tartalom, tehát nem akkor nézem a műsort, amikor a tévében megy, ez az úgynevezett archív, időben eltolt tévézés, föl is lehet venni - bizonyos set top boxokkal - a műsorokat, elő lehet fizetni egy archív szolgáltatásra, ekkor később is válogathatok, nem kell előre tudnom, hogy mit nézek meg. Ezek a klasszikus tévézéshez kötődnek, csak időben tolják el azt" - foglalta össze Rajki Annamária.

"És vannak az úgynevezett videotékák vagy filmtárak, ahol lehet tranzakció alapon: annyit fizetek, amennyi filmet nézek, kiválasztom, hogy mit mikor szeretnék megnézni" - folytatta a felsorolást a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője.

"Tulajdonképpen minden szolgáltató igyekszik úgy összerakni a filmtárait, hogy minden igényt kielégítsen, és hogy mindenki megtalálja a számára legkedvezőbbet. A személyre szabás felé mozdul a piac: az előfizetőnek van módja kiválasztani, mit és mikor néz meg" - mondta Rajki Annamária.

"Azt látjuk, hogy az árérzékenység ellenére egyre többen fizetnek elő ezekre a plusz tartalmakra. A klasszikus üzlet még mindig sokkal nagyobb - hangsúlyozta a Magyar Telekom média- és tartalom menedzsment osztályvezetője, de ez szépen növekszik évről évre."

"Alapvetően a mozifilmek ösztönzik leginkább a fogyasztást, azok közül is a valóban nagy filmek" - mondta Rajki Annamária.

Hanganyag: Panulin Ildikó

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk

Árokszállási Zoltán: hamarosan felpöröghet a magyar gazdaság

Az MBH Bank elemzői szerint 2024 második felében felpöröghet a magyar gazdaság, bővülhet a fogyasztás, így részben ennek köszönhetően a GPD növekedése éves átlagban elérheti a 2,7 százalékot - mondta az InfoRádiónak az MBH Elemzési Centrum vezetője.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.06. hétfő, 18:00
Salát Gergely
a Pázmány Péter Katolikus Egyetem és a Magyar Külügyi Intézet munkatársa
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×