Ilyen mélységű jelentés még nem készült Magyarországon a gyógyszeriparban - mondta a Sanofi-Aventis-Chinoin kommunikációs igazgatója, miután a társaság elkészítette a nemzetközi, szigorú szabályoknak megfelelő fenntarthatósági jelentését és stratégiáját.
Rózsa Iván az InfoRádiónak hangsúlyozta: a gyógyszercég két évvel ezelőtt tűzte ki célul a gyógyszeriparról kialakult magyarországi imidzs megváltoztatását, és szerettek volna a vállalatról egy kedvezőbb képet festeni.
A kommunikációs igazgató hozzátette: sok olyat tesznek, amely a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) ernyője alá tartozik.
Az új stratégiában többek között megfogalmazták a sokkal gyakoribb párbeszéd szükségességét az alkalmazottakkal, akiknek közvetlen véleménynyilvánítási lehetőségük lesz, és az általuk javasolt programokat is megvalósítja a cég.
Rózsa Iván azonban kiemelte, hogy az alkalmazottak csak az egyik érintett csoport, a Sanofi-Aventis-Chinoin konkrét elképzeléseket fogalmazott meg a lakosság, a betegek, a helyi közösségek, a szakmai és civil szervezetek, valamint a beszállítók felé is.
A kommunikációs igazgató hangsúlyozta: a CSR területén milliárdos összeget tervez elkölteni a gyógyszercég.
Hanganyag: Panulin Ildikó