Egyre több panasz érkezett a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz a fogadott emelt-díjas sms-ekkel kapcsolatban. A hatóság szóvivője azt mondta: az ügyfelek többsége nem tud, nem tudott arról, hogy egy fogadott sms-ért fizetnie kellene, mert erről a szolgáltató külön nem értesítette, a számlán viszont a díj megjelent.
A hírközlési hatóság határozatát a T-Mobile elfogadta, a másik két szolgáltató: a Pannon és a Vodafone viszont fellebbezett. Ez azt jelenti, hogy a T-mobile az új előfizetőknél már az üzenetek alapbeállítását úgy végzi el, hogy az jelezze: automatikusan nem vehető igénybe az emelt díjas sms-szolgáltatás, azt az ügyfélnek meg kell erősítenie, és a régi előfizetőknél is fokozatosan megteszik ezt.
A Pannon és a Vodafone ügyfeleinek azonban még többet kell erre várni, konkrétan a jogerős ítéletig, addig nem árt résen lenniük.
A hírközlési fogyasztói jogok biztosa bejelentette: csatlakoztak a Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület kezdeményezéséhez, és részt vesznek a www.mobilozzokosan.hu weboldal létrehozásában ahol tájékozódni lehet az emelt díjas tartalmakról és arról hol és hogyan lehet lemondani az emelt-díjas sms szolgáltatást.
Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét