eur:
389.14
usd:
363.37
bux:
68140.61
2024. május 2. csütörtök Zsigmond
Nyitókép: Pexels.com

Kirúgták a pincérnőt, miután mesés borravalót kapott

Akkora munkahelyi konfliktust okozott egy nagyvonalú borravaló egy michigani kávézóban, hogy a meghatónak induló történet végén az egyik felszolgálót kirúgták a hely tulajdonosai.

A Detroit Free Press által bemutatott történet még február 5-én indult, amikor egy barátja temetésére Benton Harborba érkező férfi a szertartás előtt betért a kisváros egyik, Mason Jar Cafe nevű vendéglátóipari egységébe – írja a 24.hu.

Majd a 32 dolláros (12 ezer forintos) számlája mellé 10 ezer dollár (3,6 millió forint) borravalót is kifizetett a bankkártyájával.

A nagyvonalú gesztus után a Mason Jar Cafe még egy fotót is megosztott a számláról a történet bizonyítására.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Mason Jar Cafe (@masonjarcafe_) által megosztott bejegyzés

A kávézó ügyvezetője korábban azt nyilatkozza, hogy a rejtélyes férfi elvesztett barátja emlékének akart tisztelegni a busás borravalóval, amit akkor még szét kívántak osztani a felszolgálók között.

Egy héttel később azonban kellemetlen fordulatot vett a történet. Ugyanis a felszolgálót, aki átvette a borravalót – és a férfi kérésére megosztott egy fotót a számláról a közösségi médiában – kirúgták.

Az elbocsátott felszolgáló egy azóta törölt Facebook-bejegyzésben azt írta, hogy az online terjedő pletykák, és a 10 ezer dollár szétosztására tett kísérletek akkora munkahelyi konfliktust okoztak, hogy a mentális egészségére való tekintettel arra kötelezték, hogy szabadnapot vegyen ki.

Miután másnap kérdőre vonta a főnökeit, hogy korrektnek tartják-e azt, ahogy kezelik a helyzetet, azzal hívták fel, hogy ki van rúgva.

„Az egyik héten még egy csodálatosan szorgalmas alkalmazott, és fantasztikus anya vagyok. Most pedig 15 éves korom óta először nincs munkám” – panaszolta a pincér a közösségi médiában.

A kávézó tulajdonosai később próbáltak tiszta vizet önteni a pohárba, de a bejegyzésük csak olaj volt a tűzre. Azt állították, „nem egy könnyelműen vagy elhamarkodottan meghozott döntésről” van szó, és a felszolgáló elbocsátásnak nem volt semmi köze a borravalóhoz.

Azóta viszont több százan kommentelték a tulajdonosok bejegyzését, egyesek támogatják, mások elítélik az éttermet. Néhányan odáig mentek, hogy bojkottra szólítottak fel, néhányan pedig megkérdőjelezik a borravalóval kapcsolatos egész narratívát. És van olyan is, aki szerint a történet egyszerűen nem áll össze.

Az étterem ügyvezetője legutóbb azt nyilatkozta, hogy a borravaló története valós, és a borravalót kézhez kapó felszolgáló kirúgását – amiről rendszeresen beszéltek az elmúlt hónapokban a munkahelyi szabályokat több alkalommal is megsértő érintettel – rosszul időzítették.

Címlapról ajánljuk
Elindultak az ellenőrzések az egészségügyben: mást várnak a háziorvosok, és mást a kamara

Elindultak az ellenőrzések az egészségügyben: mást várnak a háziorvosok, és mást a kamara

A háziorvosok kollegiális vezetője, Békássy Szabolcs azt mondta az InfoRádióban, hogy a Belügyminisztérium által nemrég elrendelt ellenőrzések célja hosszú távon nem a bírságolás, hanem egy átfogó kép kialakítása az egészségügyi ellátórendszer humánerőforrás helyzetéről. A Magyar Orvosi Kamara főtitkára pedig arról beszélt, hogy főként financiális okai lehetnek a nem megfelelő hatékonyságú kórházi munkavégzésnek.

Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa (NMHH) által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését – közölte a hatóság.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.05.02. csütörtök, 18:00
Könnyid László
a Magyar Turisztikai Ügynökség főigazgatója
Szintet léptek a csalók, már az MNB telefonszámait klónozzák

Szintet léptek a csalók, már az MNB telefonszámait klónozzák

Az MNB több telefonszámának másolásával is telefonálnak ismét csalók magánszemélyeknek, akár a jegybank, akár valamelyik hitelintézet nevében. A beszélgetés során az ügyfelek bizalmas banki adatait, pénzét szereznék meg, vagy kémprogramot töltetnének le velük. Az MNB és a bankok nem keresnek meg ügyfeleket ilyen ürügyekkel. A megkárosított állampolgároknak célszerű a rendőrséghez fordulni - közölte az MNB.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×