Infostart.hu
eur:
386.47
usd:
330.03
bux:
110405.74
2025. december 21. vasárnap Tamás
Nyitókép: pixabay

Ádáz harc kezdődött a koronavírusos megjelenésekkel kapcsolatban

Sokan nyerészkednek a fertőzéssel kapcsolatos álhírek vagy túlárazott termékek által.

Komolyabban veszi a koronavírus (COVID-19) terjedésével kapcsolatba hozható fizetett tartalmak moderációját a Facebook. A cég szóvivője a Business Insidernek elmondta: mostantól minden hirdetést és hirdetőt blokkol, mely gyógymódot ígér, illetve olyan információkat közlő tartalmakra mutat, melyet kifejezetten megtévesztő és pánikkeltő céllal hoztak létre - írta a hwsw.hu.

A koronavírus terjedése nyomán az álhírek és hirdetések megjelenésén kívül például több olyan adok/veszek csoport is létrejött már, mely a vírus elleni védekezés egyik fő eszközét, a szájmaszkot kínálja nagy tételben.

A nyerészkedők ellen fellépnek más platformok is. Az Amazon például a napokban körlevélben értesítette az érintett partnereket arról, hogy minden olyan hirdetést és eladói profilt töröl, mely szokatlanul magas extra profittal kínál védőfelszerelést, így elsősorban szájmaszkot a vásárlóknak.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!

Címlapról ajánljuk

Na szia mentő! - már egy gyerekdal is készült

Újabb fejezetéhez érkezett az országos figyelmet kapó életmentés története: személyesen találkozott a „Na szia mentő!” mondatáról ismertté vált kisfiú és a segélyhívást fogadó mentésirányító. Az eset hatására az Országos Mentőszolgálat új oktatási kampányt indít óvodásoknak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.22. hétfő, 18:00
Vecsei Miklós
felzárkóztatásért felelős miniszterelnöki biztos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alelnöke
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×