A Spring Airlines még az év elején vetette fel az ötletet, hogy járatain bevezetik az állóhelyet. A kínai légitársaság azzal magyarázta a szokatlannak tűnő kezdeményezést, hogy egyre többen szeretnének utazni a légitársaság gépeivel, újabb útvonalakat kellett felvenniük, de csak 13 repülőgépük van.
"Bár rendeltünk 14 új gépet, azokat csak jövő év elején tudjuk üzembe helyezni, és a bérbevételre is éveket kell várni, ráadásul nagyon költséges is lenne ez a megoldás" - panaszkodott a légitársaság vezetője, Csang Vuan.
Az állójegyekkel 40 százalékkal több utas férne fel a légitársaság gépeire, mint egy hagyományos utasszállítóra. "Úgy kell elképzelni, mint a bárszéket. A legfontosabb dolog természetesen a biztonsági öv, amely rögzíti az utas derekát" - magyarázta Csang Vuan, aki hozzátette: már csak a kínai kormánynak kell jóváhagynia a tervet, de szerinte ezzel nem lesz gond, mivel a légitársaság gépeit gyártó Airbus is áldását adta az állóhelyekre.
Találtak Budapesten egy körforgalmat, ahol nem érvényesek a KRESZ szabályai