Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Tűzoltók dolgoznak egy kigyulladt, gyümölcsöt szállító kamion oltásán Szegerdőnél, az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán 2019. június 17-én. A baleset miatt mindkét irányban lezárták az autópályát.
Nyitókép: MTI/Varga György

Fotókon az M7-esen történt durva baleset - még tart az útzár

Az M7-es autópályán, Budapest felé a 177-es km-nél korábban a védőkorlátnak ütközött és kiégett egy kamion. A főváros felé tartó oldalt továbbra is zárva tartják, de a Letenye felé haladók a leálló sávot már használhatják, ott megszűnt a torlódás is.

A határ felől érkezőket a sávolyi kijáratnál (183 km) továbbra is a 7-es főútra terelik ki. Visszatérni a pályára a következő csomópontnál, Holládnál (175 km) lehet - írja az Útinform.

A baleset hétfő reggel történt, sokáig mindkét irányban teljes útzár volt az M7-es autópályán.

Oldalára borult egy gyümölcsöt szállító kamion, fülkéje pedig kigyulladt az M7-es autópálya 177-es kilométerszelvényénél, Szegerdő térségében, a főváros felé vezető irányban.

Szegerdő, 2019. június 17.
Tűzoltók dolgoznak egy kigyulladt, gyümölcsöt szállító kamion oltásán Szegerdőnél, az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán 2019. június 17-én. A baleset miatt mindkét irányban lezárták az autópályát.
MTI/Varga György
Tűzoltók dolgoznak egy kigyulladt kamion oltásán Szegerdőnél, az M7-es autópálya Budapest felé vezető oldalán 2019. június 17-én. MTI/Varga György

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×